Nisam zadnjih dana vodio dnevnik, jer sam ostao bez olovke. Nadam se da ću dobiti ubrzo hemijsku koju mi je sinoć obećao jedan čovjek u selu u zamjenu za kutiju cigareta."

Iz recenzija

Zaim Bešović: "Za razliku od brojnih sjećanja na rat za RBiH, Saudinovo je svjedočenje izvorno i, stoga, od neprocjenjive je vrijednosti onom dijelu ljudske populacije koji još vjeruje da je ljudsko dostojanstvo globalna životna potreba."

Jovan Divjak: "Dok sam čitao “Dnevnik bosanskog vojnika”, koji je koloplet stvarnog života i onoga iz snova, uživeo sam se u potpunosti u Pospankov lik jer sam pohodio mnoge položaje i kote na ivici odbrane Sarajeva i one koje su vodile do Tarčina, Fojnice, Visokog, Breze, Vareša, kao da sam išao stopama prokislih, smrznutih i gladnih Pospankovih drugova. Tako da su likovi i događaji u knjizi više nego autentični, kao da živi likovi svedoče o herojstvu i moralu, ali i kukavičliku i nemoralu."

Jasminko Halilović: "Jedna stvar je posebno važna kada je u pitanju čitanje ovih knjiga. Važno je u svakom trenutku biti svjestan autorovih godina. Saudin je u rat ušao sa 18, a izašao sa 22 godine. Teška su iskustva o kojima autor piše na ovih devet stotina stranica u dvije knjige. Ipak, pravu dimenziju ta iskustva dobijaju tek kada se prisjetimo koliko je imao godina u vrijeme dešavanja. Može se reći da je sve to teret potpuno nedostojan jedne mladosti, ili ljudskog bića uopće. Teško je, zapravo, doživjeti kraj rata ako se rat živi onako intenzivno kako ga je živio autor ove knjige."

Damir Huremović: "Pripovjedački jednostavno, prostodušno, ali zarazno i neodoljivo, Pospanko čitaoca neosjetno primi za ruku i povede ga sa sobom kroz tegobna vremena rata, onako kako su se stvarno dešavala. U svom pripovijedanju, on slijedi jasnu vremensku nit dosljednošću čovjeka koji se drži zadane riječi i ispunjava svoje obećanje. Obećanje dato onima koji su sa njim zakoračili na ratnu stazu i koji se sa nje nisu vratili, da će ispričati njihovu priču. Priču svih nas."

Nihad M. Kreševljaković: "Publiciranjem nastavka Saudinovih zapisa i njihovim uobličavanjem u cjelinu, dobili smo djelo iz koga će buduće generacije moći crpiti znanja o historiji običnih ljudi, kakvih je, po Saudinovim rječima, bilo na hiljade. Oni su u okolnostima u kojima su se našli bili primorani da postanu ratnici koji se bore za vlastiti život i opstanak zemlje koju nedvojbeno vole. Ova knjiga ima mnoštvo vrijednosti i nju mogu čitati svi, od historičara, antropologa, umjetnika do onih koji su jednostavno željni uzbudljive literature. Za Bosance je ona ipak posebna i spada u one knjige koje bi se trebale nalaziti u našim kućnim bibliotekama poput vodiča za naše vlastite puteve ka nepoznatom..."

Svetlana Miljković: "Pospanko je ovom knjigom i izabranim pričama uspeo da rat u Bosni približi meni u Srbiji. Očima jednog slučajnog učesnika, koji je školski ranac zamenio kalašnjikovim. Priče u ovoj knjizi su veoma proste. U nekim delovima brutalno iskrene. Bez izvinjenja, bez metafora, dvosmislenosti ili skrivenih poruka. Pospanko je uspeo da opiše rat onakav kakav jeste, ne sa političke, nacionalne ili religijske tačke gledišta, već kroz poglede jednog mladića koji je gurnut u rat."